Administratorė/Vadovo asistenė
- Užimtumas:
- visu etatu
- Atlyginimas:
- 1000
- Reikalavimai:
- • Labai geri darbo kompiuteriu įgūdžiai (MS Office), gebėjimas greitai dirbti kompiuteriu; • Gebėjimas greitai mokytis ir prisitaikyti prie darbo specifikos; • Geros anglų kalbos žinios; • Vairuotojo pažymėjimas; • Labai geri reprezentaciniai, organizaciniai ir bendravimo įgūdžiai; • Organizuotumas, gebėjimas operatyviai vykdyti daug skirtingų užduočių; • Siekis įmonėje dirbti ilgą laiką; • Dėmesio detalėms skyrimas, atidumas terminams; • Atsakingumas, komunikabilumas, iniciatyvumas, savarankiškumas.
- Privalumai:
- • Europos sąjungos užsienio kalbų žinios ; • Raštvedybos taisyklių išmanymas ir jų taikymas;
Mes esame, jauna, auganti ir itin perspektyvi užsienio bankų garantijų tarpinikavimo bei verslo konsultavimo ir vystymo bendrovė, pasižyminti lanksčiai ir atvira naujovėms mąstysena.
Ieškome administratorės/ vadovo asistentės, kuri siektų įmonėje dirbti ilgą laiką ir augti kartu su kompanija, mokytis, įgyti naujas žinių bei kilti karjeros laiptais.
Darbo pobūdis:
• Klientų duomenų suvedimas;
• Įvairios informacijos paieška bei sisteminimas;
• Klientų duomenų bazės administravimas;
• Pagalba vadovui, kolegoms;
• Bendravimas su tiekėjais;
• Komunikavimas su klientais, įeinančių skambučių priėmimas, nukreipimas;
• Sąskaitų Klientams siuntimas ir registravimas;
• Vidinių dokumentų (taisyklių, tvarkų, įsakymų ir pan.) rengimas, administravimas bei vykdymo koordinavimas;
• Pagal poreikį administracinės užduotys investiciniame projekte “Alovės paukštynas”;
• Kontoros interneto komunikacijos ir kontoros socialinių tinklų administravimas
• Kitos administracinės ir organizacinės užduotys.